www.nerosty.cz
19.4.2024 - Texty právě prochází úpravou a mohou zde být nějaké chyby. Děkujeme za pochopení.
Vítejte v internetovém obchodě který Vám poskytuje pohled na určitou část zboží vystaveného v naší kamenné provozovně.
Internetový prodej je tvořen několika propojenými obchody (kolekcemi zboží), přičemž každý z nich má nastevenou jinou laťku s ohledem na rozměry, kvalitu a cenu nabízených vzorků a položek. Po přihlášení je u některých z nich možné plynule procházet mezi našimi kolekcemi a vybrané zboží ukládat do společného nákupního košíku. Pokud si budete prohlížet nabídku určitého obchodu a podobné zboží bude také v jiném, uvidíte pod přehledem položek či na detalní kartě položky odkaz do příslušných obchodů. Mezi našimi kolekcemi můžete také přepínat pomocí odkazů v menu NAŠE DALŠÍ KOLEKCE. Tyto odkazy vedou vždy na hlavní stránku příslušného obchodu.
Prosíme, čtěte a přemýšlejte nad tím, co Vám na našich stránkách během různých fází Vašeho nakupování sdělujeme. Čtěte také emaily, které jsou Vám při zpracování Vaší objednávky automaticky odesílány. Děkujeme.
Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky. Vaši emailovou adresu samozřejmě neposkytneme nikomu jinému.
Jak se přihlásit? Klikněte v menu na PŘIHLÁŠENÍ. Po nějaké chvíli, dané kvalitou a rychlostí Vašeho připojení k internetu, se načte přihlašovací stránka. Do obou políček vlevo nahoře zapiště svoji mailovou adresu a stiskněte zelené tlačítko DOKONĆIT PŘIHLÁŠENÍ.
Po přihlášení již nic nebrání tomu aby jste si vybrané zboží vložili do svého košíku. Učiníte tak kliknutím na ikonu košíku. Zboží, které je označeno jako rezervováno, dočasně nedostupné a nebo prodáno do svého košíku samozřejmě vložit nemůžete.
Vybrané zboží bude rezervováno a během dalšího prohlížení označeno nápisem "Máte v košíku". Zboží, které mají rezervováno jiní zákazníci, je označeno jako "Rezervováno". Vybrané zboží si můžete prohlédnout pod položkou menu "KOŠÍK".
V košíku můžete svůj nákup upravovat či úplně zrušit. Bez odeslání objednávky je košík po uplynutí 48 hodin automaticky vysypán a zboží Vám není dále rezervováno. Během této doby budete na zboží v košíku každý den upozorněni emailem. Rozmyslíte-li si svůj nákup, odstrantě laskavě ze svého košíku veškeré zboží aby nebylo blokováno pro jiné zákazníky. Děkujeme.
Abychom mohli Vaši objednávku vyřídit, musíte ji dokončit vyplněním formuáře a následně odeslat.
Formulář pro zadání poštovní adresy spolu s volbou způsobu dodání (vybrané zboží si můžete zarezervovat i k odběru v naší kamenné provozovně) a platební metody najdete pod položkou menu OBJEDNAT. Po vyplnění nám objednávku musíte odeslat pomocí zeleného tlačítka ODESLAT OBJEDNÁVKU. Tlačítko pro odeslání objednávky je na stránce s formulářem až úplně dole pod nákupním řádem a dalšími texty. Texty neobsahují žádné záludnosti ale každý zákazník by si je ve vlastním zájmu měl přečíst.
Objednávky s cenou nad 2000 Kč a hmotností do 5 kg zasíláme při platbě bankovním převodem na pobočky Zásilkovny v ČR a SR zdarma.
Ostatní objednávky s hmotností do 5 kg zasíláme za 84 Kč a na dobírku za 99 Kč, s hmotností do 10 kg za 126 Kč a na dobírku za 141 Kč. Maximální částka dobírky je 20000 Kč.
Pokud si zvolíte zásilkovnu ale hmotnost zásilky přesáhne 10 kg (limit 31 kg), odešlěme Vám balíček kurýrní službou, pravděpodobně PPL.
Zásilku do hmotnosti 10 kg zasíláme za 137 Kč, na dobírku za 167 Kč. Zásilku o maximální hmotností 31 kg zasíláme za 247 Kč , na dobírku za 278 Kč. Těžší zboží nelze zaslat a je třeba řešit dopravu individuálně.
Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, zvolite platbu bankovním převodem. Vyhrazujeme si možnost zasláním zásilky jiným kurýrem za stejnou cenu. Termín doručení je oznámen předem pomocí SMS a kurýr by Vás měl před doručením ještě kontaktovat telefonicky. Pokud v avizované době doručení nebudete na adrese k zastižení, zásilka bude doručena na nejbližší výdejní místo příslušného dopravce.
Poštou balík do ruky vel. S 119 Kč, M 149 Kč, L 199 Kč, dobírka (limit 100000 Kč) plus 67 Kč, nelze odeslat zásilku o hmotnosti nad 31 kg.
Ostatní objednávky s hmotností do 5 kg zasíláme za 99 Kč a na dobírku za 114 Kč, s hmotností do 10 kg za 175 Kč a na dobírku za 190 Kč. Maximální částka dobírky je 700 €.
Zásilku do hmotnosti 10 kg zasíláme za 218 Kč, na dobírku za 307 Kč. Zásilku s maximální hmotností 31 kg zasíláme za 292 Kč, na dobírku za 380 Kč. Těžší zboží nelze zaslat a je třeba řešit dopravu individuálně. Pokud chcete zaplatit za dopravu vybraného zboží co nejméně, zvolite platbu bankovním převodem.
Zasílání poštovní dobírky není možné, vždy je třeba platit bankovním převodem. Odeslání zásilky stojí stejně jako pro Slovenskou republiku.
Po odeslání objednaného zboží zasíláme na Vaši emailovou adresu zprávu s datem odeslání, podacím číslem zásilky a odkazem pro její sledování na internetu.
Při převzetí zásilky od přepravce si zkontrolujte zda obal nejeví známky poškození. Pokud ano, sepište s ním o tomto poškození zápis. Bude-li uvnitř poškozené zboží, můžeme snáze uplatnít náhradu škody. V případě, že je obal nepoškozený ale uvnitř naleznete poškozené zboží, neprodleně (nejpozději do 48 hodin) nás o této skutečnosti informujte. Na později uplatněné reklamace ohledně nekompletnosti a poškození obsahu zásilky nemůže být brán zřetel.
V příapdě, že si zásilku nevyzvednete a vrátí se zpět na naši adresu, budeme po Vás v souladu s platnou legislativou požadovat úhradu vzniklých nákladů. U zásilek v rámci ČR činí poplatek 200 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti, u zásilek do zahraničí 500 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti.
Chcete-li nakupovat, musíte se nejprve přihlásit (Přihlášení zákazníka). Musíte vyplnit správnou a funkční e-mailovou adresu. Na tu budete dostávat e-maily s důležitými informacemi o průběhu zpracování objednávky.
Pokud se Vám nahoře na stránce objeví informace o tom, že přihlášení bylo neúspěšné, je to zpravidla kvůli tomu, že nebyla správně vyplněna e-mailová adresa. Adresa v obou políčkách musí být stejná! Zkuste se přihlásit znovu. Bude-li Vaše přihlášení opět neúspěšné, kontaktujte nás na některém z našich telefonních čísel a společně se pokusíme zjistit kde je chyba.
Pokud omylem zavřete okno prohlížeče s naší stránkou a následně budete chtít dále nakupovat, mělo by stačit znovu navštívit naše stránky a pokračovat v nákupu. Pokud ale uplyne delší doba, budete se muset znovu přihlásit.
K Vašemu nákup se můžete kdykoliv znovu rychle také přihlásit pomocí unikátního odkazu v e-mailu, který Vám byl odeslán při přihlášení (Nerosty.cz - informace o přihlášení).
Vybrané zboží je možné zaslat poštou či jiným přepravcem a nebo jej vyzvednout přímo v našem obchodě. Na dobírku zasílame po ČR objednávky s cenou zboží nad 250 Kč. Objednávky s nižší hodnotou objednaného zboží si můžete vyzvednout buď osobně v naší kamenné provozovně a nebo Vám může být vybrané zboží zasláno po připsání peněz na náš účet. U zásilek, jejichž hmotnost přesáhne 25 kg je doprava řešena individuálně po dohodě s kupujícím. U zboží, které je označeno jako křehké, doporučujeme pouze osobní odběr.
Dobírky na Slovensko zasíláme při volbě zásilkovny či kurýrní služby od ceny zboží nad 500 Kč, klasickou poštou až od 1000 Kč. Zásilky do dalších zemí na dobírku nezasíláme.
Objednávku musíte dokončit vyplněním a odesláním formuláře pod položkou menu "Objednat"
Objednávky vyřizujeme během dvou pracovních dnů, obvykle však hned druhý den po jejím přijetí. To však neplatí v případě, že je na našich stránkách v době odeslání Vaší objednávky zobrazena informace o uzavření provozovny a o pozdějším termínu odesílání. Některé zboží není možné z důvodu jeho křehkosti atd. zasílat poštou. U takového zboží s Vámi domluvíme předání individuálně. V případě, že u Vámi vybraného zboží zjistíme při kompletaci objednávky dodatečně nějakou důležitou skutečnost či vadu nebo, nebude-li vybrané zboží (v případě neunikátních položek) dočasně skladem, budeme vás v uvedeném termínu dodání kontaktovat.
Při převzetí zásilky od přepravce si zkontrolujte zda obal nejeví známky poškození. Pokud ano, sepište s ním o tomto poškození zápis. Bude-li uvnitř poškozené zboží, můžeme snáze uplatnit náhradu škody. V případě, že je obal nepoškozený ale uvnitř naleznete poškozené zboží, neprodleně (nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky) nás o této skutečnosti informujte. Na později uplatněné reklamace ohledně nekompletnosti a poškození obsahu nemůže být brán zřetel.
V případě, že si odeslanou zásilku nepřevezmete a vrátí se zpět na naši adresu, budeme po Vás v souladu s platnou legislativou požadovat úhradu vzniklých nákladů. U zásilek v rámci ČR činí poplatek 200 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti, u zásilek do zahraničí 500 Kč za každých (i započatých) 5 kg její hmotnosti.
V případě, že se Vám nebude vybrané zboží zamlouvat, můžeme Vám jej vyměnit za jiné z naší nabídky. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s výměnou, pokud není dohodnuto jinak, nese v plné výši kupující.
Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Platnou právní úpravu najdete třeba na stránkách České obchodní inspekce
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
Postup při vrácení zboží:
Prosíme, berte na vědomí, že značnou část našeho sortimentu tvoří originální přírodní výtvory. Některé minerály podléhají zvětrávání pomalu, jiné rychle. Některým vadí přílišné sucho, jiným světlo a dalším vlhkost. Působení vnějšího prostředí může vest časem k různým chemickým změnám, částečnému rozpadu či změně barvy. Toto nelze chápat jako (skrytou) závadu protože se jedná o jejich vlastnost.
Oprávněné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem. Pokud zjistíte při převzetí zásilky nějaké vady, co nejdříve nás o nich informujte. Preferujeme emailovou komunikaci. V případě, že nám zboží chcete poslat na posouzení, informujte nás nejprve emailem o svém záměru, poté zboží pečlivě zabalte, do zásilky přiložte průvodní dopis s konkrétním důvodem reklamace včetně kopie dokladu o zakoupení v našem obchodě a zašlete nám ji doporučeně na naši adresu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
Postup při reklamaci zboží:
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, dle platných zákonů však nejpozději do 60 dnů od obdržení reklamovaného zboží. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.
Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.Podrobné informace najdete zde.
Není něco jasné nebo něco nefunguje tak jak má? Můžete nás v rozumnou denní dobu kontaktovat na telefonním čísle +420 774 105 698 nebo +420 603 494 460. Pro písemnou komunikaci použijte tento formulář. Ozveme se Vám co nejdříve.
Tato stránka bude fungovat lépe když si jej zapnete nebo pořídíte prohlížeč, který jej podporuje. Například: FireFox
Kamenný obchod s tradicí > Jak nakupovat
© www.nerosty.cz